فاصله ها...

چرا دوستی...؟

فاصله ها...

چرا دوستی...؟

بخون حال کن...

ناشیانه گفتم دوستت دارم ...
که ...
لاشیانه ترکم کردی!!
 تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , وبلاگ قیصر
» بخش تصاویر زیباسازی » www.gheisar2010.blogfa.comکلیک کنید
حسادت نکن !!!!
اینکه بعد از تو بغل گرفته ام زانوی غم است....
تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , وبلاگ قیصر
» بخش تصاویر زیباسازی » www.gheisar2010.blogfa.comکلیک کنید 
عشق مثه نماز خوندن میمونه
نیت که کردی دیگه نباید اطرافتو نگاه کنی
 تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , وبلاگ قیصر
» بخش تصاویر زیباسازی » www.gheisar2010.blogfa.comکلیک کنید
با همه بوده است
عجب هرزه ایست این تنهایی...

 تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , وبلاگ قیصر
» بخش تصاویر زیباسازی » www.gheisar2010.blogfa.comکلیک کنید 

یکی نیست به بعضی ها بگه وقتی به یکی دست میدی حداقل به بقیه پا نده!

 تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , وبلاگ قیصر
» بخش تصاویر زیباسازی » www.gheisar2010.blogfa.comکلیک کنید

زیادی" عاشق نشو
، "زیادی " اعتماد نکن ، چون اون "زیادی" بعدا "زیادی" داغونت میکنه

 تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , وبلاگ قیصر
» بخش تصاویر زیباسازی » www.gheisar2010.blogfa.comکلیک کنید

به عشق در یک نگاه اعتقاد ندارم ، اما به اینکه یه نفر ، در یک لحظه از چشمت بیافتد شدیدا معتقدم


تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , وبلاگ قیصر
» بخش تصاویر زیباسازی » www.gheisar2010.blogfa.comکلیک کنید

نامم را پاک کردی ، یادم را چه می کنی؟!
یادم را پاک کنی ، عشقم را چه می کنی؟!
...
اصلا همه را پاک کن ...
هر آنچه از من داری...
از من که چیزی کم نمی شود...
فقط بگو با وجدانت چه می کنی؟!
شاید...؟!
نکند آن را هم پاک کرده ای ؟!!!
نـــــــــــــــــــــــــه!! شدنی نیست...
نمی توانی آنچه رانداشتی پاک کنی!

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , وبلاگ قیصر
» بخش تصاویر زیباسازی » www.gheisar2010.blogfa.comکلیک کنید


احساس میکنم بد بازی را باختم

 

حواست  

 

هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

من یارت بودم نه حریفت! 

 

!!!!!!!!!!!!!!!!! 

  

 

متاسفم ای دل ساده ی من...

صدا.......  

دوربین..... 

حرکت.....

باز هم برایم نقش بازی کن....  

 

  

....تسلیت قلب صبورم.... 

نه انگار تو....مرد رفتن هم نیستی!!!!!!!

 

اینبار جایمان عوض میشود.....

 

تو بمان من مردانه میروم......

 

مردانه!!!!!!!!!!!!!

.

.

.

.

باید یاد بگیرم وقتی که باید بروم... 

 

بروم....  

 

 

 

دلم میخواد راننده ماشین پلیس بشم
بلندگو بگیرم دستم بگم :
راننده پژو حرکت کن!
مگان!! سرت رو بنداز پایین ! مگه خودت خواهر مادر نداری !؟
ماکسیمای مشکی ؟ شیطون دخترای قشنگی سوار کردی!؟
206 صندوق دار آهنگت خیلی قدیمیه...عوضش کن... !؟
...بنز مشکی ... بنننننننز ... فخر می فروشی ?!! بزن بغل ! 
 
خانوما منو ببخشن ولی خوب واقعیته :)))))
افتخارات پسرا
1- درس خوندم لیسانس گرفتم
2- خدمت رفتم
3- کار پیدا کردم
4- ماشین خریدم
5- خونه خریدم
6-ازدواج کردم
7-پچه دار شدم

از افتخارات دخترا

1-دماغمو عمل کردم
2- دوبی رفتم
3- پسر با بنز از جلوم رد شد بوقزد
4- یه گونی لوازم آرایش دارم
5- با دوست پسر دوستم دوست شدم
6- یه پیر مرد پولدار ازم خاستگاری کرده 
  
 
خداحافظی به سبک ایرانی :

1-بعد مهمانی از روی مبل بلند میشن
میگن خوب زحمت دادیم خداحافظ
2-دو قدم جلو تر خداحافظ
3-جلو در خداحافظ دیگه ما رفتیم
4-داخل حیاط با صدای بلند
منزل ما هم تشریف بیارین ،خداحافظــــــــــــــــــــــــــــــــــ
5-جلو در حیاط (ساعت 1 نصف شب)
بریم دیر وقته الان همسایه ها بیدار میشن خداحافظ خداحافظ
6-جلو در ماشین خداحافظ
7-داخل ماشین خداحافظ
8-ماشین در حال حرکت بووووووق بوووق یعنی خداحافظ :|
فردا صبح هم مادر خانواده زنگ میزنه به زن میزبان میگه
اوا خدا مرگم بده دیشب نفهمیدم ازهمه خداحافظی کردم؟
از طرف من از همه خداحافظی کن :|
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد